lördag 5 juni 2010

Norrtälje Custom Bike Show 2010

Så var det dags igen för CBS årets grej, fast man vet ju hur det är: mycket folk; dyra byggen, billiga byggen, knasiga och onödiga byggen koola människor människor med västar och utan västar osv...
CBS har bilvit stort, kanske lite för stort, nu är det ju en stor dag inte bara för de som är kreativa i sina garage och grottor utan också för alla motorcyckelsugna åskådare...

Jag visade min lilla Yamaha AS1 125cc med GYT kit, som var som en katt bland de gamla HD & Indianer i klassik klassen, det blev ett annorlunda och kul inslag.

En långhårig snubbe stod och beundrade min Yamma, och vände sig mot mig och frågade: - have you built this?..

Snubben var Chopper Dave från USA CA...det visade sig att han visste allt om Yamaha GYT..och andra "two strokes" en schysssst kille!

..lill Yamman...

tillverkade en liten info skylt som hjälp för de som går okunniga genom livet...


..tättbefolkat..



..den stack verkligen ut...

...en action bild på Crister i Tonup Sthlm, kalori intag som förberedelse för kommande sprintrace på Malmby deb 12 juni?

Magnus visade sin dessert racer; -"det är en tidig morgon i soliga Carlifonien"..

klart kool...


Bosse Jensen visade sin återvunna kärlek, Kawwan från 1980, som levt i förskingringen med 6 ägare. men nu är tillbaks hos sin byggherre!!


lacken var ändrad, men om jag känner Bosse rätt så kommer den gamla lacken tillbaka, som konstnär får han liksom kopiera sig själv...


...uppfinnings rikedomen är stor...



...finnarna oslagbara..

..stulit dotterns paljett stjärnor/glitter....

kool Katana..

















1 kommentar: