söndag 29 maj 2011

Sviesta banträff 2011

Så var det dags för banträff på Sviesta, ovanligt sent detta år.

Jag tog med mig tre racers, den "lille gule" CB175cc, Yamaha 350 R5, an, och Honda CB450 Hondan skulle prova lite lätt för att se att allt lirar..och sedan leverera till den nya ägaren..




..jag har en "kontors-hylla" in min atelje/verkstad, blir en snygg bild..



..får man chans att ta en sådan här bild så kan man inte låta bli..


...depån..

..watsqvarnan..

...män och deras maskiner..


detsamma...



...gemytligt .








..bumse med stora Grimeca oket..anledningen tiil att jag kollade in detta var att jag har det lilla på min Yamma racer, han hade också problem med att få den att funka ... vad man förlorar i funktion kanska man vinner i attityd och estetisk kraft..:)


...två till ett..




På dörren till toaletterna på Sviesta, står det att de finns på andra sidan..??























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar